סרט תדמית ככלי עבודה

החלטנו להפיק סרט תדמית לחברה או לעסק שלנו, השקענו, פעלנו על פי הכללים, בסופו של דבר יצא לנו סרט שאנחנו גאים בו, מה קורה מכאן? הראינו אותו לעובדים, למשפחה, לחברים, העלנו פוסט בפייס בוק, שמנו אותו בערוץ יו טיוב ועכשיו מה?

האם סרט התדמית יישאר לנצח במדבר האינטרנטי ויצבור מידי פעם צפייה או שתיים, כמו תחנת רכבת נטושה?

סרט תדמית יכול לעשות הרבה יותר מזה בשימוש נכון ובמדיות הנכונות במאמר זה אפרוש בפניכם כיצד תוכלו לעבוד עם סרט התדמית שלכם ככלי שיניע לקוחות לפעולה, יחשוף את העסק שלכם ויעבוד עבורכם.

לא משנה כמה השקעתם בסרט התדמית שלכם, או אפילו אם טאלנטים מוכרים הופיעו בו, גם אם כתבתם תסריט קורע מצחוק או מלא בתוכן, אם עשיתם סרט אנימציה או תלת מימד, כל עוד לא תשתמשו נכון בתוצר לא יקרה שום דבר.

שעסק נמצא בעולם הפיזי קל לו יותר להיחשף

בעולם הפיזי אם היינו פותחים חנות בקניון ומעצבים את חנות הראווה לעילה ולעילה, תנועת האנשים בקניון הייתה יכולה לפעמים להיות מספיקה בכדי ליהנות מהכנסות מכובדות לעסק, קחו בחשבון שהקניון עצמו משכיר לכם את החנות בלא מעט כסף ובנוסף אתם משלמים את כל הנלווים לאחזקת חנות בקניון, כל זה מצויין אם זו המטרה שלכם והעסק שלכם, אבל גם חנויות מאוד מצליחות שנמצאות בקניונים מפרסמים את עצמם לא מעט במגוון דרכים, ביניהם הפקות וידאו שונות, בין אם סרטוני תדמית או מוצר, סרטוני הדרכה, פרסומות, חסויות או אפילו סרטונים הרצים אצלם במסכי הטלוויזיה, זוהי דרך נפלאה להעביר את המסרים שלנו בצורה אוטומטית ללקוחות, לאלו שעדיין לא יצרו איתנו מגע או שיחה.

אבל לא כל עסק נמצא בקניון, יתרה מזאת עסקים רבים לא זקוקים כלל לחנות פיזית, יש נותני שירות שעובדים מהבית או ממשרד קטן, יש חנויות אונליין שכלל לא מחזיקים חנות, הם מעניקים את כל השירותים דרך האונליין (דרך האינטרנט) יש יתרונות רבים לחנויות כאלו, אתם בטח מתארים לעצמכם, חיסכון עצום בעלויות של שכירות, עובדים, ארנונה ושאר ירקות, אבל עם כל ההטבות הנפלאות ישנה עלייה וקוץ בה.

שלעסק אין כתובת איך ניתן למצוא אותו?

עסק שמתקיים אך ורק באונליין אמנם נהנה מכל היתרונות הכלכליים שאין לעסק פיזי, אך יש לו צורך גדול יותר בפרסום, אם לא יהיה פרסום אף אחד לא ידע על קיומנו, לכן עסקים כאלו חייבים לדאוג באופן שוטף לחשיפה מתמדת בכל דרך אפשרית, דרך אגב העסקים המצליחים בעולם לא מחזיקים חנויות, אמאזון, מיקרוסופט ואחרים הם בכלל בנייני משרדים, אף אחד לא נכנס לשם לרכוש, במיוחד בתקופה זו עסקים רבים נוספים כמעט ואינם מוכרים דרך החנות עצמה, פיצריות וחנויות לממכר מזון, חנויות צעצועים, ספרים ועוד רשימה ארוכה.

אפליקציות ואתרים עושים עבורם את העבודה, הרשתות הגדולות נהנות מהמותג שתחתם הם יושבות, אך מה אם העסקים הקטנים יותר? מה אם אלו שלא נהנים ממותג ענק או מזיכיון של רשת מזון או כל דבר אחר שמפרסם עבורם?

איך נתבלט במדבר האינטרנטי לצד כל הדינוזאורים האלו?

נכון לכתיבת שורות אלו מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם הינו יו טיוב, שמעתם נכון, פלטפורמת הסרטונים יו טיוב.

ובפלטפורמה כזו לא תמצאו מאמרים, לא תמונות ולא אתרים, אתם תמצאו תוכן וידאו, יחסי ההמרה של תכני וידאו הם מהטובים בעולם, הם דרך מדהימה להעביר לצופה את כל המסרים ולהניע אותו לפעולה, הם דרך מצוינת לייצר מותג ונוכחות.

אז מה ניתן לעשות עם סרט התדמית שלנו?

שלב ראשון

בראש ובראשונה את סרט התדמית נשים בכל המדיות שלנו, באתר כמובן במקומות המתאימים, בפייס בוק, בערוץ היו טיוב שלנו, באינסטגרם ובשאר המדיות, נייצר קשרים שיובילו אליו מהאתרים השונים החוצה ומחוץ לאתרים פנימה.

שלב שני

פרסום

קידום ממומן בגוגל, קידום ממומן ביו טיוב, יצירת מאמר שיתמוך בסרטון באתרי תוכן מובילים עם קישור לסרטון, שיתופי פעולה עם אתרים על מנת לחשוף את הסרטון שלכם וניסיון להגיע לכל מקום שבו ניתן להציג את הסרטון שלכם לעולם.

השימוש בסרטון ככלי עבודה

סרטון טוב אמור להעביר את המסרים שלכם בצורה הבהירה, הקלה והאינטואיטיבית ביותר, לכן סרטון טוב יכול לשמש ככלי עזר לפני פגישה, כהדרכה לאחר קנייה של מוצר או שירות מסוים ויכול לחסוך לכם זמן וכסף ולהעניק שירות טוב יותר ללקוח.

באותה מידה סרטון טוב יכול להניע לקוחות לרכוש ממכם שירות או מוצר להבהיר בצורה ברורה ללקוחות מתעניינים מה בדיוק אתם עושים בצורה אינטואיטיבית ונוחה להבנה

לכל סרטון יש את הייעוד שלו וכאשר הוא נעשה בצורה שמשרתת את המטרה וקולעת בצורה נכונה לקהל היעד ואף מגיעה אליו באמצעיים של שיווק ופרסום התוצאה הופכת למשתלמת ביותר

את המידע שבמאמר לא המצאתי, בנוסף להיותי צלם ועורך וידאו הרחבתי את אופקיי בתחומים רבים הנוגעים לעולם השיווק הדיגיטלי, הקריינות והסאונד ואף למדתי שיווק דיגיטלי וניהלתי מערכי דיגיטל שונים במשך השנים, סרטון טוב הוא התחלה מצוינת עם פוטנציאל אדיר אם הוא ישווק ויגיע לעיניים הנכונות.

הבנה של חוקי המשחק ורוח התקופה תבדל אתכם מאילו שעושים חצי עבודה לאלו שבאמת מפיקים רווח מההשקעה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעוניין לדבר איתנו כעת?
שלח דרך ווטסאפ
דילוג לתוכן